Prepoznatljiva bočna silueta otkriva poveliki osovinski razmak od 272 centimetara. Vozač sjedi malo iza sredine auta dok je stražnja klupa praktički na stražnjoj osovini. U motornom se prostoru na prvi pogled vidi da ima mjesta za doslovno još jedan pogonski stroj iste veličine. Hladnjak je od prednje maske udaljen dobrih četrdesetak cm. Premda je snažniji od V6 motora koji je u Americi najslabiji u ponudi, 2,3-litreni EcoBoost prati stigma četverocilindraša. U stvarnosti je dovoljno snažan te mu ne fali ništa osim zvuka

Ksenonska svjetla sprijeda i diodna straga osebujnim dizajnom daju dozu karaktera, premda ga Mustang u vizualnom smislu zapravo ima na bacanje… Nije se lako odlučiti izgleda li Mustang kao pojava na cesti bolje sprijeda ili straga. Curićeva je dizajnerski besprijekorna

Kokpit je pravi Mustangovski: trokraki volan i ručica mjenjača podjednako su i moderni i retro, a premda bi materijali mjestimice mogli biti podatniji na kvalitetu izrade nema prigovora, sve je čvrsto i masivno. Tipke za odabir načina vožnje i otpora upravljača te sustava pomoći donose dozu razigranosti. Dodirni zaslon sustava SYNC velik je i pregledan, no može naljutiti, jer, kao i u Focusu RS, reagira sa zadrškom

2.3 ECOBOOST FASTBACK

TEHNIČKI PODACI

Motor turbobenzinski, 2300 ccm

Snaga 317 KS pri 5500/min

Moment 423 Nm pri 3000/min

Dimenzije 478 x 191 x 138 cm

Osovinski razmak 272 cm

Prtljažnik 408 litara

Masa 1655 kg

Brzina 234 km/h

0-100 km/h 5,8 sekundi

Potrošnja 8,0 l/100 km

Ispuh CO2 179 g/km

Cijena 383.900 kuna

Ford Mustang 2.3L EcoBoost - YouTube